Ajatus-jäsen, Kirjaudu sisään

Hmm, updates
Kirjoitti: medeiaz (IP rekisteröity)
Päiväys: 20.kesäkuuta 2006 2.23

Tuota tuota, tätä on varmaan jo udeltukin, muttei tuo perhanan hakukonekaan osoittautunut yhteistyöhaluiseksi... Eli: kuinka kauan tässä saa odotella, että lähettämäni tiedostot tulevat näkyviin? Ko. työt lähetin yli kuukausi sitten jpg-pakattuina etc., joten siitä tuskin kiikastaa. Ylläpidolla kiirus vai? :-p

Kyseiset työt löytyvät kyllä kotisivuiltani, mutta olisi mukava saada ne tännekin näkyviin...

Sivuston päivityksen viive
Kirjoitti: habazi (IP rekisteröity)
Päiväys: 22.kesäkuuta 2006 10.40

Tällä hetkellä kuvien lisääminen sivulle tapahtuu hitaammin kuin kirjoitusten. Tavoiteaikana olen pitänyt yhden kuukauden viivettä, joka sekin on kieltämättä aivan liian pitkä.

Ylläpidon kiireistä ja sivuston päivitysjärjestelmän alkukantaisuudesta johtuen kuvien lisäämisessä on tällä hetkellä yli kahden kuukauden jono. Pyrin purkamaan tuon jonon kokonaisuudessaan tai ainakin lyhentämään sitä huomattavasti kolmen ensi viikon aikana.

Pahoittelen viivästystä. Kiitos kärsivällisyydestänne.

Olen kehittämässä parannuksia päivitysmenetelmiin, jotta näin pitkiä odotuksia ei jatkossa syntyisi. Käytännössä se tarkoittaa asioiden automatisoimista pidemmälle.

Terveisin,
Harri

Re: Sivuston päivityksen viive
Kirjoitti: habazi (IP rekisteröity)
Päiväys: 26.heinäkuuta 2006 18.30

Hei,

olen saanut purettua kuvateosten jonoa jonkin verran. Jonon pituus on tällä hetkellä alle kuukauden. Kiitos kärsivällisyydestänne.

Terveisin,
Harri

Re: Sivuston päivityksen viive
Kirjoitti: habazi (IP rekisteröity)
Päiväys: 3.syyskuuta 2006 22.37

Hei,

olen saanut purettua kuvateosten jonon kokonaan.

Kirjoitusteosten jono on pysynyt viimeaikoina kohtuullisen lyhyenä,
ja olen saanut runot ja kirjoitelmat sivulle keskimäärin alle viikon
viiveellä.

Terveisin,
Harri



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän Forumiin.
This forum powered by Phorum.