Ajatus-jäsen, Kirjaudu sisään

Kuka päättää minkälainen miehen pitää olla?
Kirjoitti: Valium (IP rekisteröity)
Päiväys: 1.helmikuuta 2005 15.14

Vituttaa kun ihmiset ei ymmärrä erilaisuutta.
Miks ei kukaan ymmärrä jos jätkä alkaa herkistelemään. Samaa agressioo se kuitenkin on mitä mä puran taiteeseen kun mitä jotkut muut purkaa vihaan ja väkivaltaan.
Onko se siis väärin?
Eihän kukaan ymmärrä poikaa joka lukee runokirjoja. Ei, sitä haukutaan vaan homoks ja potkitaan kadulla viiden ihmisen voimalla.
Mä en vaan haluu olla samanlainen kun muut.
Onko sekin sit muka niin väärin??
Ja tunnetustihan miehet ON kusipäitä.
Pitäiskö munkin siis olla jotta te hyväksyisitte mut. Miks en mä vaan saa olla erilainen, Ja ylpee siitä?
Miks muka mun pitäis yrittää olla jotain mitä mä en oo??
Oonkohan mä vaan yksinäinen ihmisparka eksyksissä omissa ajatuksissani vai miettiiköhän joku muukin tällaisia ajatuksia?

Re: Kuka päättää minkälainen miehen pitää olla?
Kirjoitti: Pitkänen (IP rekisteröity)
Päiväys: 2.helmikuuta 2005 2.04

Sinä itse päätät

Minulla on samoja kokemuksia nuoruudesta, kasvoin pienessä kaupungissa. Siellä pidettiin hyvin outona kun oli kiinnostunut kirjallisuudesta ja taiteesta. Ja opiskelin paljon enemmän kuin sukulaiset ja muut ihmiset.

Tärkeää on ymmärtää että miehen mallin päätät sinä itse.Sanoin näille jotka minua pitivät omituisena, miehisyys lähtee korvien välistä.

Kehitä itseäsi rohkeasti eteenpäin omana itsenäsi. Kannattaa hankkia oman henkistä seuraa, muiden puheet kannattaa jättää omaan arvoonsa. Päätä kuka on sinulle tärkeä ihminen jota haluat kuunnella.

Voimia sinulle!

Re: Kuka päättää minkälainen miehen pitää olla?
Kirjoitti: Angel (IP rekisteröity)
Päiväys: 8.huhtikuuta 2005 13.04

Älä ihmeessä muutu sellaseksi kusipääksi ku hyvin usea jätkä.. pitkänen on oikeassa et ite sinä sen päätät.. mutta tosi asia on se et ei me naiset pärjätä ilman teitä miehiä ja ette tekään ilman meitä mut mihin maailma menee jos te kaikki ootte klooneja toisillenne.. Ajatus sivuihin minut tutustumaan syvemmin sai se että huomasin et näitten sivujen ylläpitäjä on mies.. Mä oon myös tuntenut osan niistä huonoista puolista ku haluun olla erillainen ku muut.. mua ärsyttää aamuisin astua koulun ovista sisään ku näkee klooni maisia ihmisiä tytöt toisilleen klooneina ja pojat toisilleen.. hymy tulee vasta ku pääsen oman porukkani luo jossa kaikki on iha erillaisia monella tavalla.. OLE YLPEÄ ERILLAISUUDESTA..

Re: Kuka päättää minkälainen miehen pitää olla?
Kirjoitti: Raipe (IP rekisteröity)
Päiväys: 16.syyskuuta 2005 19.11

Pysy vaan ittenäs... Sellasena jona haluat olla. Minä ainakin pidän pojista, jotka lukee runoja. winking smiley

Re: Kuka päättää minkälainen miehen pitää olla?
Kirjoitti: jellybel (IP rekisteröity)
Päiväys: 20.huhtikuuta 2007 20.11

omana itsenään oleminen maailmassa on kaikkein vaikeinta ja siltikään ei koskaan kannata lakata taistelemasta..



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän Forumiin.
This forum powered by Phorum.