Ajatus-jäsen, Kirjaudu sisään

Vastaus Valiumille
Kirjoitti: Aikavaeltaja (IP rekisteröity)
Päiväys: 2.helmikuuta 2005 19.17

Ensiksi sanoisin, että saatan olla jäävi, koska olen nainen.
Mutta olen mielestäni aina tullut paremmin tekemisiin miesten kuin naisten kanssa.
Lapsena ainoat leikkikaverini olivat poikia, mutta kun menin kouluun, kaverit käänsivät selkänsä minulle,koska olin tyttö. Eihän se sopinut heidän mielestään, että tyttö on poikien leikissä mukana.

Mielestäni sinä päätät itse, millainen mies sinä olet. Määrittelet itse mihin pyrit, ja mitkä ovat sinun tavoitteesi. Ihminen on ihminen. Mielestäni sukupuolet eivät saa asettaa rajoja liikaa. Taide ja herkkyys on kaikille tarkoitettu, jotka siitä osaavat nauttia. Ne, jotka arvostelevat luovia ja taiteellisia ihmisiä, ovat monesti itse kieltäneet herkkyyden ja luovuuden itsessään.
Minä naisena aion kulkea sitä tietä, jonka olen valinnut, muilta lupaa kysymättä.
Pyrin pois sellaisesta, mitä virheellisesti jotkut väittävät tyypilliseksi naiseudeksi.
Onhan minussa niitäkin puolia.
Minulla ei ole tarvetta vietellä kenenkään toisen omaa.

Ole sellainen mies, jota itsekin kunnioittaisit esikuvanasi.



Aikavaeltajan elämää
ei sen enempää, ei mitään vähempää.
Totuus on siellä.

smiling smiley
Kirjoitti: Corellamus an Daremus (IP rekisteröity)
Päiväys: 7.maaliskuuta 2005 10.25


Järkevä on ihminen joka tunnustaa itsensä ennen muita..

Järkevä on ihminen joka tunnustaa itsensä sellaisena kuin on, eikä millaisena odotetaan olevaksi.

Olla muuta kuin onkaan on suurempi rikos itseään kuin muitakin kohtaan.. Joskus sen huomaa jo liian myöhään. Silloin on tuominnut itsensä jah mahdolliset ystävät saman henkisensä elämään ohitse sinun..

Pitää tunnustaa itselleen se,että on tietynlainen.. jah muut on toiselaisii.. Silloin ei tarvitse lähteä muuttamaan itseä eikä odottaa muilta kritiikkiä siitä kun ei ole sellainen kuin muut halunneisivat sinun olevan,..

On kiitollisempaa olla Hän, joka on olevaksi sen mukaan, miten toteuttaa itteensä..

Ei saa kieltää itteensä muitten hyväksi.. Eikä kieltää muita ittensä hyväksi..

Tämä ajatus saattaisi kyl lentää pilviin jos sitä' enempiä jatkaisi.. Pyydämme ymmärrystä..tongue sticking out smiley

Corellamus an Daremus



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän Forumiin.
This forum powered by Phorum.