Ajatus-jäsen, Kirjaudu sisään

Onko teissä irkkaajia?
Kirjoitti: Harri Järvi (IP rekisteröity)
Päiväys: 7.marraskuuta 2002 21.40

Hei,

onko teissä irkkaajia tai aiheesta kiinnostuneita.

Jos on, niin ehkäpä meidän kannattaisi samalla perustaa Ajatukselle oma kanava irkkiin. Onko kannatusta?

Itse irkkailen silloin tällöin nikillä habatsi

-Harri

Re: Onko teissä irkkaajia?
Kirjoitti: Zombie (IP rekisteröity)
Päiväys: 12.marraskuuta 2002 16.00

mULLA ON MESSENGERI KYLLÄ...SE ON JOSKUS RASITTAAVAA KU JOKU SKIDI TULÖEE KYSELEENJOTYAIN HÖLÖHÖLÖÖ jus silloin kun mäduunaan novellii tai animaatioita. MUt on irkkailu ihan kivaa -omilla sivuillanikin oli elokuussa yx
nokialainen pimu irkkailemassa mulla ihan yhtisönsivulla vaan (ei siinächatjutussa,
vaan ihan keskustyelupalstalla. No me nähtäiliinkin toisiamme muutamat kerrat, mut sit sille tuli jotain henk.koht. ongelmaa, jase ei suostunut kertoon mitään siitä
vaikka mäiolisin antanut sille kaiken avun mitä pystyisin vaan tekeen...ihan mukavapimu ja hyvääätekstii...se sit sano viimex , et se parinkuukauden päästä taas tulee telkeen juttuja z-galleriaa...ihan hyvä- sen naisen kanssa oli tosi nastaa -mä toivoisin sille kaikke hyvää ja et se vaikka liittyisi tähän...Mä en oo ketään neuvonut niin paljoo tietokoneen käytöstä kuin häntä oli muuten kauniskin, ja kai piti musta...ehkä
se pelkäs et mun romanttinen puoleni veis sen mennessään,mut no joo..hehekaikkee.

Re: Onko teissä irkkaajia?
Kirjoitti: Zombie (IP rekisteröity)
Päiväys: 3.joulukuuta 2002 1.20

Kyllä mä säädän joskus irkkailua...mut onko täälläniin paljoo jengii yhtä aikaa,
et se olisi järkevää...mut mä kyllä voisin alkaa irkkailla. mesengerikin on yms.

Re: Onko teissä irkkaajia?
Kirjoitti: Zombie (IP rekisteröity)
Päiväys: 3.joulukuuta 2002 1.23

Kyllä mä säädän joskus irkkailua...mut onko täälläniin paljoo jengii yhtä aikaa,
et se olisi järkevää...mut mä kyllä voisin alkaa irkkailla. mesengerikin on yms.

Re: Onko teissä irkkaajia?
Kirjoitti: AnnaLéé (IP rekisteröity)
Päiväys: 9.tammikuuta 2003 18.17

Mä voisin ruveta. Pitää opetella. Oon enemmän maili-ihmisiä...

Re: Onko teissä irkkaajia?
Kirjoitti: Harri Järvi (IP rekisteröity)
Päiväys: 10.tammikuuta 2003 14.15

Ja sen voi helposti oppiakin. Alkuun pääset vaikkapa kysymällä joltain tultutasi jonka tiedät irkkailevan.

Suosittu irkkiohjelma Windowsissa on mIRC.

Mutta useat irkkailevat otettuaan pääteyhteyden (SSH) esimerkiksi koulun koneelle ja käynnistäen sieltä tekstipohjaisen irkkiohjelman (esim bitchx tai ircII).

Sinänsä mielenkiintoinen tilanne on se, että ircNetissä (Suomen saralla suosituin irkkiverkko) on jo kanava nimeltä #ajatus. Ehkä keksimme jonkin toisen nimen kanavallemme tai menemme vain röyhkeästi aloittamaan irkkailumme sieltä. Toisaalta kaikkia heitä siellä ei ehkä kiinnosta samat asiat kuin (meitä) Ajatuslaisia.

Onko ehdotusta oman kanavan nimeksi?

-Harri

Re: Onko teissä irkkaajia?
Kirjoitti: Zombie (IP rekisteröity)
Päiväys: 19.helmikuuta 2003 0.38

Sähän sanoitkin sen jo epäsuorasti: A J A -
T U S K A N A V A .

Re: Onko teissä irkkaajia?
Kirjoitti: Angel (IP rekisteröity)
Päiväys: 7.helmikuuta 2005 13.11

irkkailu on oikein hyvä idea.. mä ainaki voisin irkkailla tai siis hetikkö saan jälleen netin kotia..

Re: Onko teissä irkkaajia?
Kirjoitti: Harri Järvi (IP rekisteröity)
Päiväys: 17.helmikuuta 2005 0.06

Kanava on #ajatus.org . Sinne siis. Kanava on rauhallinen, mutta leppoisa.

-Harri



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän Forumiin.
This forum powered by Phorum.