Ajatus-jäsen, Kirjaudu sisään

Tapaaminen
Kirjoitti: Aikavaeltaja (IP rekisteröity)
Päiväys: 24.lokakuuta 2004 21.42

Voisimmeko järjestää jonkinlaisen tapaamisen Ajatuksen taiteilijoille, jotka ovat muuten niin hajallaan.
Jos saisimme päätettyä mikä olisi paikkakunta, joka olisi kaikkia lähellä.
Voisimmeko tehdä yhteistyötä tapaamisen järjestämisessä ja suunnittelemisessa.
Minä tahtoisin tavata Ajatuslaisia, kuinka moni muu tahtoo?
Jos tuntuu siltä, että kellään ei riitä aikaa, niin sitten ei kannata vaivautua, sillä ei tuu mitään, että vain yksi tekisi kaiken.
Mutta laittakaa mulle viestiä, jos olette kiinnostuneet. Niin katsotaan mitä saadaan aikaan. Minun ehdotukseni olisi, että tapaisimme keväällä 2005. Paikka voisi olla Tampere



Aikavaeltajan elämää
ei sen enempää, ei mitään vähempää.
Totuus on siellä.

Re: Tapaaminen
Kirjoitti: Harri Järvi (IP rekisteröity)
Päiväys: 26.lokakuuta 2004 1.49

Tapaaminen kuulostaa loistavalta ajatukselta. Olen sitä joskus ajatellutkin, mutta en ole uskaltanut sitä suureen ääneen lausua, sillä en tosiaan tiedä missä tapaisimme. Mutta jos päätämme tavata, pienet ongelmat ja kysymykset varmasti saadaan ratkaistua, ja innokkaimmat ainakin saapuvat paikalle.

Jos meitä kymmenenkin pääsee paikalle, se on varmasti jo antoisaa. Ja ehkä meitä on enemmänkin!

-Harri

Re: Tapaaminen
Kirjoitti: Corellamus an Daremus (IP rekisteröity)
Päiväys: 27.lokakuuta 2004 0.29

Noh.. jos tapaamista aikoisi niin.. kuten aikavaeltaja ehdotti niin tampere voisi olla aika hyvä vaihtoehto.. ainakin jokaisesta ilmansuunnasta tulee niin bussi kuin juna sekä autoreitit on aikas hyvät..

ja autoilla saa järkättyä kimppakyytejä.... jolloin suurempikin osa pääsisi....

Mihin aikaan viikosta taasen.. vkonloput ainakin on usein hyviä vaihtoehtoja.. tosin bussivuorot menee harvemmin kuten varmaan rautatielläkin...

Njooh.. mut se paikka pitäisi kait olla semmoinen mihin sitten tarvittaessa saa mahtumaan isommankin porukan.,. jos.. järjestyyy.. jne..

Joops.. semmoista vilahdusta..grinning smiley

Re: Tapaaminen
Kirjoitti: Mari Vesanto (IP rekisteröity)
Päiväys: 20.joulukuuta 2004 18.19

Minäkin kyllä tahtoisin tapailla näitä ajatuslaisia. En vain tiedä sitten miten itselläni aikaa siihen riittäisi, kun on tuossa tuo opiskelukin kesken confused smiley Mutta kyllä minä luulen että pääsisin jos se vain tulee, koska tämä tapaaminen kuitenkin liittyisi niin paljon tähän alaani jota opiskelen. =). Minä ainakin voisin tulla, ja ehkä myös yrittää järjestellä sitä sinun kanssasi Aikavaeltaja.. Jos vain kerrot mitä kaikkea voisin tehdä, niin yrittäisin sen toteuttaa mahdollisimman hyvin, niin hyvin kuin vain osaisin =)

Re: Tapaaminen
Kirjoitti: Angel (IP rekisteröity)
Päiväys: 25.tammikuuta 2005 12.50

Moi.. todella hyvä idea mut asun kyl aika kaukana nimittäin Lapissa Kittiläs.. Joku loma EHKÄ sopis



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän Forumiin.
This forum powered by Phorum.