Ajatus-jäsen, Kirjaudu sisään

LiV Taylor kukkuloilla
Kirjoitti: Zombie (IP rekisteröity)
Päiväys: 2.tammikuuta 2004 6.12

Julma hullu se nauraa Miles Davisin siivittämin tahdein saapuessaan luovuuden satamaan -kun on kynä ja paperi sitä alkaa vähän viheltää.
x

Liv Tylerin taloon on satamasta seitsemän kilometriä. Se sijaitsee kukkulalla jyrkän kallion päällä. Kukkula vihertää villiviinistä sekä coca-pensaista. Vanha kumarainen intiaani saapu polulla minua vastaan astellessani kohti kukkulalla sijaitsevaa lapislatsulli-kivistä rakennettua linnaa. Kivinen linna säihkyy syvän sinisenä kuin Livin silmät.
x

Saavutuani aukinaisen portin kautta keskelle linnan sisäpihaan hän saapuu punaiseen mekkoon sonnustautuneena minua vastaan
ja hymyilee sanoen lopulta:"Well". Vastaan hänen silmiinsä uppoutuneena :"Hi, you looks like my girl....like an angel."Let me say...the total power rules over me, your boyfriend i wanna be."
Hän hymyilee,mutta vakavoituu nopeasti ja lausuu linnunäänellään: "Now i lay me down to sleep."Pray the lord my soul to
keep." If i die before i wake, pray the lord my soul to take."
Nyökkään ja kävelemme käsikkäin sisälle linnaan. Olen onnellinen ja samalla surullinen.
x
x
[groups.msn.com]



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän Forumiin.
This forum powered by Phorum.