Ajatus-jäsen, Kirjaudu sisään

Tyhjät sanat
Kirjoitti: Zombie (IP rekisteröity)
Päiväys: 3.joulukuuta 2004 8.38

Tyhjät sanat vailla merkityksiä...tapakulttuurin tyhjänpäiväisyydet. Koulutettu asiakaspalvelu näennäisine välittämisineen...tekstien kirjoittajat jokka sanovat paljon, mutta eivät silti anna mitään.



Antaminen on vaikeata, ja ei kannata antaa semmoista jota kukaan ei halua. Mutta tätä kaikkea paskaa tulee joka tuutista -taas yksi hyvä syy sille, ettää olen trekemässä mediakriittistä elokuvaa. En tekisi sitä, ellei minulla olisi mitääm sanottavaa. Mulla on paljonkin -eli yksi filkka ei taida siihen riittä,he.


Kävin Aukea.netissä ja tajusin kuinka perseestä ihmisten motivaatiot ovat tehdä taidetta ja puhun nyt kirjoittamisesta -kuvataidetta on ihan liikaa ruodittavksi.



Pelkkä pakkomielle olla hyvä kirjailija joka keksisi jotain sanottavaa -se ajatus mulla tuli kun luin ihmisten tekstiä. Arvostelut olivat samaa luokkaa -kaikki haluaa niin vituxeeen korostaa itseänsä
heittämällä jotain fiksua-semmosta jota kukaan muu ei olisi vielä keksinyt -mikä kilpailuhenki. Ei voi kun nauraa näille kriittisille kirjoittajille.


Aukea.net oi vain esimerkki, sam juttu on lähes jokapaikassa täällä, mun z-galleryssakin -minäkin syyllistyn siihen joskus.



Kirjoittamisen tarve tulee luonnostaan.
median puuduttama pää ei ole hyvä kirjoitus alusta. Pitisi löytää se oma pieni ihminen sisältään ja sanoo miltä tuntuu. Ihan niinkuin oikeesti. Kaikki muu on huttua ja koristetta. "Anna Hanna mulle pillua rimmaa", mutta ei se yksin riitä. asioihin pitää olla omakohtainen suhde. Pitää avata itsensä ja olla todellinen. Helppo sanoo, mutta aina joskus sitä tulee itsekkin kirjoitettua semmosia mitä ei viittis tunnustaa kirjoittaneensakkaan.



Kun mulla oli syvä debressio &-vuotta sitten, minua ihan ihmisten tyhjät sanat ahdistivat. Niistä ei välittynyt sitä, että joku todella välittäisi paskaakaan. Kyllä kirjailijan tms. on välitettävä, se on kirjailijoiden tärkeimpiä tehtäviä.

Viihdyttäminen on tärkeää kunhan sen osaa.
Silloin kun esim. heittäytyy naiviksi 8-vuotiaan näkökulmasta katsovaksi tyhmiä aikuisia ihmetteleväksi kynäilijäksi, ainakin minä saan silloin jotain sellaista aikaan, joka voisi olla ihan oikeeta asiaakin.


Luin T-punkin kirjoituksen (en muista enää nimeä) mutta siitä sain tämän sykäyksen kirjoittaa tämän. Pidin T-punkin näkemyksestä sen kaikessa nbaiviudessaaan. Jätkä on kehittynyt -ainiiin onhab herra galleriassamme abustajan,heh. Se objektiivisuudesta.



Juuri aiemman kirjoittamani takia en ole välittänyt kirjoittaa näitä täällä olevia jatkokertomuksia -tosin onhan sillä oma viihdearvonsa. Mutta siihen en halua puuttua.



Vaikka täällä onkin suhkoht tosi aloittelevia kirjailjoita yms. muita kynäilijöitä, niin on täällä omat helmensöä ja se ilmapiiri, mi´nkä takia yleensä näen vaivaa tehdä juttujani tännekkin. ja niin on hyvä.

Re: Tyhjät sanat
Kirjoitti: Zombie (IP rekisteröity)
Päiväys: 3.joulukuuta 2004 8.43

Koskahan mä alan oppia kirjoittanmaan ilman virheitä no tunne on etusijalla.

Re: Tyhjät sanat
Kirjoitti: Harri Järvi (IP rekisteröity)
Päiväys: 4.joulukuuta 2004 2.58

Aika kyynistä ja tavallaan surullistakin tuo mitä sanot tämän päivän kirjoittajista. Toivon, että tuo ei ole totta.

Toivon tosiaan, että kirjoittajat kirjoittavat, koska tahtovat sanoa jotain. Tahdon uskoa, että he kirjoittavat luodakseen jotain jolla on merkitystä. Tai ainakin kirjoittavat oppiakseen kirjoittamaan, voidakseen tehdä jotain, jolla on merkitystä, edes jollekin.

-Harri



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän Forumiin.
This forum powered by Phorum.